29/07/2021

Ahmad Hanizam

Kebebasan Kewangan Untuk Semua!

Belum Ready Nak Ambil Takaful?

Tangguh punya tangguh kononnya tak bersedia lagi lah, tak minat lah, akhirnya musibah datang dulu.

Kena tahu!

Musibah berlaku bukan tunggu kita dah bersedia ke belum. Ingat boleh main macam budak sekolah “Chop! chop! aku tak ready lagi”…

Masalahnya, musibah kerap berlaku dalam keadaan kita tak bersedia. Time tu la dia nak jadi. Sebab tu ramai orang meminta-minta dalam suratkhabar, majalah dan media sosial. Sebab tak bersedia!

Ini hal kebajikan diri dan masa depan keluarga. Jangan buat main abang, akak!

Yang merana bukan kita, tapi kehidupan mereka. Tergamak abang, akak tengok mereka terpaksa hidup meminta minta?

Takaful BUKAN ALAT GANTI DUIT. Tunggu dah sakit, dah meninggal baru nak mohon, tukar duit kecik jadi duit besar. Takaful ni JAMINAN BERTULIS untuk tanggung kerugian kewangan yang BELUM BERLAKU, bukan yang dah berlaku!

Benda lain abang, akak boleh sampai berhutang, sampai ikat perut nak beli itu ini, takkan takaful yang berguna untuk jamin masa depan keluarga pun abang, akak nak berkira?

Kalau dengan kebajikan sendiri pun abang, akak berkira, sudah pasti orang lain akan lebih banyak berkira bila abang, akak meminta minta bantuan di kemudian hari.

Tak percaya, cuba abang akak pinjamkan saya 1,000 sekarang!
Confirm fikir 10x tak bagi punya. Tu baru 1,000 …

Fikir fikirkan la

Hubungi saya segera

Ahmad Hanizam

AIA Life Planner

011-5659 8769

Please follow and like us: